Hejsan Berith ! Oldwolfie har gjort mig uppmärksam på att mitt namn figurerar här. Hur man kan avregistrera sig eller inte, kan jag svara på: INTE. Hur man kan få Ingemar att avlägsna inlägg eller inte: INTE. Ingemar tar bara bort stötande, kränkande texter som anmäls. Inlägg som man inte vill ha kvar efter sig får man ta bort själv (detta ogillas i högsta grad av Ingemar). Man kan tydligen inte alls komma ur registret, utan man kan ta bort alla funktioner och sedan gör Ingemar användarnamnet ogiltigt på begäran av användaren. Nu begärde jag ju förstås att namnet skulle bort ur registret också, men, men. Man kan inte alltid få som man vill. Beklagar att jag lämnat hål i inläggen, men det är MINA inlägg och jag kännde inte att jag ville ha kvar något. Om jag vetat om att Ingemar inte skulle ta bort Copycat ur registret så hade jag naturligtvis låtit dom vara kvar. Men hans första förklaring till att man inte kunde ta bort sig var just alla inlägg som skulle vara så besvärligt att ta bort och lämna konstiga ologiska hål efter sig. Jag trodde (dum som jag är) att han skulle ta bort mig efter att jag raderat det mesta av inläggen. Summan av kardemumman är alltså att man inte kan lämna detta forum utan att lämna kvar sitt användarnamn.

ps. den här användaren ska inte skriva fler inlägg, om det inte berör just mig.ds