CITAT (amaira @ 26-04-2005, 10:57)
CITAT (Copycat 2 @ 26-04-2005, 10:00)
Beklagar att jag lämnat hål i inläggen, men det är MINA inlägg och jag kännde inte att jag ville ha kvar något.
---
Jag trodde (dum som jag är) att han skulle ta bort mig efter att jag raderat det mesta av inläggen.
Pfhuuuuuh *andas ut vid tanken* Vilken ENERGI! För att "radera sitt förflutna" ...
Stackars dig Copycat ... ha behov av att radera sitt förflutna... *förstår inte alls*. Det är väl bara gå? Och gå vidare?
Nej, jag förstår inte. Men det behöver jag ju inte göra heller.
Det skönaste med livet,är att jag inte
behöver förstå allt.
jag måste protestera lite här
anledningen till att copy raderade inläggen va ju för att ingemar vägrade ta bort användaren pga inläggen o då tänkte hon att då kan jag ta bort inläggen så ska de väl gå o ta bort användaren
men si det gick inte ändå
jag bad också ingemar ta bort mej för ett tag sedan men fick samma svar
så tydligen äger man inte sitt nickname o tvingas stanna kvar som medlem även då man inte vill(har ingen aning o lagar i de fallet men det verkar konstigt)
precis som i ungdomspartierna som ville ha många medlemmar för bidragen ,,,nej jag vet inget om bidrag hit men jag tycker att man borde kunna bli bortagen ur registret ,för min del hade de inte gjort nåt om inläggen fanns kvar men mitt medlemsskap hade jag velat ha bort
möjligen är de knepigt administrativt om detta vet jag inget men jag är ju oldwolfie o om jag inte skulle vilja vara kvar som medlem så skulle jag vilja att det syntes så att jag var borta ur medlemslistan