CITAT (Copycat 2 @ 26-04-2005, 10:00)
Hejsan Berith ! Oldwolfie har gjort mig uppmärksam på att mitt namn figurerar här. Hur man kan avregistrera sig eller inte, kan jag svara på: INTE. Hur man kan få Ingemar att avlägsna inlägg eller inte: INTE. Ingemar tar bara bort stötande, kränkande texter som anmäls. Inlägg som man inte vill ha kvar efter sig får man ta bort själv (detta ogillas i högsta grad av Ingemar). Man kan tydligen inte alls komma ur registret, utan man kan ta bort alla funktioner och sedan gör Ingemar användarnamnet ogiltigt på begäran av användaren. Nu begärde jag ju förstås att namnet skulle bort ur registret också, men, men. Man kan inte alltid få som man vill. Beklagar att jag lämnat hål i inläggen, men det är MINA inlägg och jag kännde inte att jag ville ha kvar något. Om jag vetat om att Ingemar inte skulle ta bort Copycat ur registret så hade jag naturligtvis låtit dom vara kvar. Men hans första förklaring till att man inte kunde ta bort sig var just alla inlägg som skulle vara så besvärligt att ta bort och lämna konstiga ologiska hål efter sig. Jag trodde (dum som jag är) att han skulle ta bort mig efter att jag raderat det mesta av inläggen. Summan av kardemumman är alltså att man inte kan lämna detta forum utan att lämna kvar sitt användarnamn.

ps. den här användaren ska inte skriva fler inlägg, om det inte berör just mig.ds
Aah! Tror att vi pratar om två olika saker här.... iaf jag.

Jag "reagerade" ju först för Fenjas inlägg, där hon säger att Ingemar inte kan plocka bort inlägg. Nu vet jag inte om jag sätter honom i nån knepig situation...
"Inlägg som man inte vill ha kvar efter sig får man ta bort själv (detta ogillas i högsta grad av Ingemar). " låter ju inte bra ...men han har plockat bort inlägg när jag bett honom om det. Inlägg som t.ex. hamnat i fel tråd, beroende på antingen mej själv eller där ämnet har tagit en sådan vändning att jag inte vill vara med där. Men det har ju rört sej om ett fåtal inlägg och inte några tusen som gäller/gällde för dej.
Däremot hade jag ingen aning om att Ingemar inte kunde plocka bort en användare, utan bara regga personen som gäst och låta alla inläggen vara kvar. Man lär sej nåt nytt hela tiden, oavsett ämne.
En grej bara.... du skriver "Hejsan Berith ! Oldwolfie har gjort mig uppmärksam på att mitt namn figurerar här. " Vill bara påpeka att jag inte nämnt ditt namn i den här tråden tidigare.
En grej till.... det är väl ingen tävling om vem eller vilka som är medlemmar här på Odla? Om nån inte vill vara med längre är det upp till den personen att göra som den vill - men jag tycker det är
skit rent ut sagt! - att bara för att en person kör över andra utan hänsyn så har den personen liksom
vunnit och fått fritt spelrum! Oldwolfie och Copycat, ni vet vem jag menar!