CITAT (kristerh @ 10-05-2005, 10:37)
Ytterligare ett bevis på din (ursäkta) okunskap, på vilket sätt skulle coca cola vara bättre än tex mc donalds

det är väl samma profit o kommers bakom de bägge bolagen? fast det kanske är så att om man gillar en produkt så är den ok medans andra som man inte använder sig av är fruktansvärda
krister (som bäde äter på mc donalds o dricker coca cola och andra fruktansvärda produkter)

Ytterligare ett bevis på din (ursäkta) förmåga att inte läsa vad jag skriver... "på vilket sätt skulle coca cola vara bättre än tex mc donalds
det är väl samma profit o kommers bakom de bägge bolagen? fast det kanske är så att om man gillar en produkt så är den ok medans andra som man inte använder sig av är fruktansvärda

"
Jag har inte sagt att jag undviker Mc´Donalds och Nestlé på grund av deras profit och kommers. Även om jag inte heller gillar den.
Om jag fick välja mellan alla tre stora företagens utbud så skulle Nestlé och Mc´Donalds produkter ligga över Coca-cola på önskelistan. Jag gillar maten mer än Colan.
Mc´Donalds avskyr jag av andra skäl och lika så Nestlé (se tråden bojkotta Nestlé).
Nestlé är för övrigt större än Coca-cola.