hej allihopa
vilken vild diskution jag har fått igång.. Många frågor o många "svar" har jag fått.
Som en person sa, nej ingen känner mig eller min gubbe, jag kan säga att han inte är nån idiot ( tar inte illa upp för nått som skrivits heller, så ni vet

)
Han är väldigt smart, och jag känner mig trygg med honom.. men tyvärr så har vårt barn prat gjort att vi "gått ifrån" varandra lite. Han säger att han ofta tänker på vad han vill göra med framtiden. Ju mer prata om barn, ju mer off blir han säger han.
Han har inga syskon, tror det spelar stor roll i det hela. Sen ett annat problem är att han har huvudvärk VARJE helg,

vilket tar på hans krafter. Han har sökt hjälp, men ingen vet varför han har det.. troligtvis kommer det ifrån hans fabrik jobb. ( han provar zonterapi med ) Där förstår jag honom, om man har barn är det ju ännu jobbigare. ( han letar nytt jobb )
En annan sak, jag skulle ALDRIG lura honom, han vet om att jag inte äter p piller. Det finns andra skydd. Barn är en människa som vill bli älskad av både mamma o pappa, så jag väntar ett år till, sen får vi se vad som händer.
Nu kanske ni tycker att jag försvarar honom, det kanske jag gör, men det blir lätt så när man älskar nån.
tack till er alla.