Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Sveriges värsta bilförare, på tv
          *Molly*
          Inlägg 18-05-2005, 09:30
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 180
          Medlem nr: 2 979

Tv4 visar ett program på fredag kvällar där Sveriges värsta bilförare ska utses, programmet kallas underhållning.
          Jag trodde inte mina ögon, deltagarna kan överhuvudtaget inte köra bil, de blundar, släpper ratten, kör på saker.

Det värsta är att jag tror inte de fejkar, de ÄR vekligen så dåliga förare.
          Tv4 försvarar sig med att de är godkända för svenskt körkort och att de i programmet kör på avgränsat område.

Ryser vid tanken på att man kan möta såna förskräckliga förare ute i trafiken.
          Hur har vägverkets inspektörer kunna godkänna dem överhuvudtaget, de borde ju kuggats gång på gång och aldrig fått nåt körkort.

Tycker tv4 har dåligt omdöme när de visar sånt här.
          Dessutom premieras deltagarna med mopeder och ve och fasa en jeep som pris, ryser vid tanken på att en av dessa förare ska köra stor tung jeep ute på trafikerade vägar mad.gif

Vad tycker ni som sett programmet?

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Magnolia
          Inlägg 18-05-2005, 10:05
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 220
          Medlem nr: 3 743

Det är väl inte TV4s fel att de är dåliga bilförare!

Visst är det en dokusåpa och underhållning, men jag tycker ändå att det är bra att visa att det finns så usla bilförare! Det kanske gör att andra förare är lite försiktigare - det kan ju komma en sådan dåre farande runt hörnet...

Den enda kritik jag håller med om är att de inte borde vinna fordon. Alla borde få gratis körlektioner och sedan chans att vinna cyklar eller årskort på kollektivtrafiken där de bor.

--------------------
          En trädgård! Lycka!

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 24-07-2025, 20:35

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon