Medlem
Antal inlägg: 75
Medlem nr: 5 643
Fick en kommentar igår om jag börjat slutspurta för att komma i form till sommaren. Får väl ta det som en komplimang. Kanske tyckte personen att jag såg ut att vara i form??! Har inte den minsta tanke på att banta, för jag är inte fet. Eller?? Och om jag vore det så skulle jag inte heller bry mig.
Denna värld full av ideal. Kan man inte bara låta folk låta vara som de är.. Vem har sagt att man bör vara både smal och snygg? Det räcker väl med snygg !
Medlem
Antal inlägg: 35 147
Medlem nr: 5 447
Fint väder och glad i hågen åkte jag in till stan i dag för att kolla om det fanns något snyggt att ha på sig i sommar! Hittade en massa snygga saker (man hittar alltid en massa snyggt när man har ont om pengar), in i provhytten med en hel hög plagg, av med paltorna för att prova, och ve o fasa... fattar inte vad det är för speglar dom har i provhytterna, man tappar lusten att köpa något nytt!! Min vårglädje och mitt goda humör fick sej en törn där, men jag köpte en bh och några toppar och blev på bättre humör när jag kom ut i vårsolen igen. Får väl dra in på en och annan kaka och ta några extra kvällspromenader. Hoppas det blir lite varmare bara så man slipper bylta på sig så mycket när man skall ut. Några kalorier skall man väl bli av med på lite hårt trädgårdsarbete!!
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson