CITAT (shiva @ 20-05-2005, 23:13)
Jag kanske har gjort fel i min profil, men när jag kollar så finns det tillräckligt med information. (Om det bara är jag som kan se, snälla säg vad jag gjort för fel). Det står det bland annat att jag är född -69; jag är alltså 36, typ några år aldre än Du! Jag är uppvuxen i hagalund, blåkulla, om du är bekant med solna. Jag jobbar som bartender sedan tolv år i centrala Stockholm och har nog sett tillräkligt för att ha rätt till en åsikt! Om en kvart ska jag gå på krogen, i Stockholm, du vet "DIN" stad.
Vi kanske skulle träffas personligen så får du se vad jag är?
Magnus
Ja det är helt tillräkligt (såg det inte bara efter som det inte låg där det "brukar vara")
Vi bor nästan grannar så jag vet precis var det är. Jag missade det de får ja erkänna men nu när jag vet din ålder och härkomst så kan ju disskusionen få en bättre vinkel (efter som vi kommer från väldigt liknande förhållanden). vad jag menade med mitt inlägg angående att jjg inte vet var du kommer ifrån var at jag trodde att det kanske handlade om ett barn. Nu gjorde det inte det så jag ber om ursäkt. Men då vet jag att vi ligger på samma nivå så då fortsätter jag gärna disskusionen.