Happ happ
CITAT
Fy fan hur är det möjligt att du länkar till en rasistisk sida?att du sedan går in och redigerar ditt inlägg gör inte saken bättre!!!!
Nu tror jag att det är dags att jag berättar hur det ligger till innan blodtrycket går i taket för vissa
När jag skrev detta inlägget ville jag ha med lite mera info om det hela, så jag googlade efter detta och fick träff direkt, addressen var www.nd.se/blabla....
va bra tänkte jag, dagens nyheter är ju en bra källa. Jag skapade min länk och postade inlägget. När jag sen skulle testa så länken funkade kom jag inte till dn... utan till nd

som är nationaldemokraterna, och efter lite läsande så upptäckte jag att de tydligen var direkt främlingsfientliga. Så därför redigerade jag mitt inlägg och tog bort den rasistiska länken. Men tydligen var det vissa som fick ont i magen även av detta, kanske skulle jag låtit länken stanna kvar, så hade man sluppit spydiga inlägg som ovan

Nästa gång... tänk på att allting inte är som det verkar vara... och det skadar inte att va lite ödmjukare
MVH
Henrik - som ej är nån nationaldemokrat