Oj vilken kul tråd, och var många spännande saker ni verkar ha varit med om........! Mitt eget liv verkar ganska händelselöst i jämförelse......!
Saker som inte alla vet om mig......
Jag har 240 högskolepoäng sammanlagt.......
Jag har aldrig haft betald semester då jag aldrig haft ett vanligt jobb längre än några månader i streck....
Jag är ganska blyg tillsammans med många nya människor, utom då jag talar inför publik....
Jag hade tredjen högst snittbetyg då jag gick ut gymnasiet (Bäckängskolan i Borås) en gång i tiden och fick diplom och pris.....
Jag har haft sex på scenen på the shakespeare globe museum i London, på natten (det som fanns i southwark London INNAN de byggde den nya shakespeare globe theatre och byggde ett museum i anslutning till det)......
Jag har varit väldigt dum och oförsiktig i min ungdom och prövat en hel del droger då jag bodde tre år i London, som tur är orkade jag inte med en vinter till i den ouppvärmda, olovligt uppbrutna lägenhet vi bodde i som var full med kackerlackor.....som tur var åkte jag hem....
Jag har två levande barn men har varit gravid fyra gånger....
Jag är rädd för att dö, en rädsla som har kommit smygande allt starkare sedan jag fick mina barn.....men jag skäms för att erkänna detta för min sambo...
Vi skall gifta oss nästa år!
Jag har fått jobb....mitt första efter disputationen......! Börjar den 13 juni och arbetar till den 2 oktober....!