CITAT (Sulawesii @ 06-06-2005, 18:47)
CITAT (AndreasBlomquist @ 06-06-2005, 17:11)
Bra, för som vissa inte verkar förstå så är det inte mot dig som person jag opponerar mig emot utan NÅGRA av dina frågeställningar... men men... Niklas tycker ju att jag blir en mobbare då! :lol:
Nog var det råge med mobbinganda över ditt "3-årig dotter"- inlägg. Om man har något emot vad någon skriver i ett inlägg så behöver men ju inte säga en hela radda med elaka saker om personen i fråga!
Vari märks det att det inte är solis som person du opponerar dig emot:
CITAT
Tycker dock det är lite kul att läsa hennes inlägg och gång på gång förundras över hennes naitivitet och okunskap (dumhet, ignorans).. som sagt, ibland är frågeställningarna så j-vla dumma att man har svårt att veta om hon är seriös eller ej.
Instämmer, Sulawesii.
Vid närmare eftertanke tycker jag min formulering "Som jag upplever har stilen och stämningen på forumet förbättrats mycket igen sedan vissa användarnamn slutade användas här, men fortfarande förekommer tyvärr utpekande av användare som (internet-) troll vilket, som några påpekat, påminner om forna tiders utpekande av människor som varande "häxor" o.dyl." tidigare i den här tråden i var lite olyckligt eftersom den i värsta fall kan tolkas som om jag inte bekymrar mig över den slags påhopp, mobbning och otrevliga kommentarer som tyvärr ännu förekommer på forumet.
Personligen tycker jag det är mycket viktigt att så många som möjligt påpekar och kritiserar sådant, och vill också visa ett exempel till:
CITAT (Reserv @ 15-05-2005, 00:03)
Den damen eller vad det nu är, är en riktig jävel på att vända kappan efter vinden. Så fort det drar lite så drar hon kappan åt sig och är så jädra len i orden, och när man vänder ryggen till så måttar hon med kniven. Näe, inte en människa som man riktigt vet var man har.

(Ur tråden
Solis, upplys oss!)