CITAT (mamamaggan @ 06-06-2005, 22:13)
Reserv, du gör verkligen allt du kan för att få lite uppmärksamhet . Att vara avundsjuk ,på att solis får för mycket uppmärksamhet ,är tydligen den sjuka du lider av.
Att du har fått ta emot, och inte tålt, vad du kallar för otrevliga kommentarer/ärlighet gör inte att du har rätt att säga vad som helst om andra.
Tycker faktiskt synd om dig.
Jag tror inte att du läste rätt där!

Jag har väl för tusan inte varken tagit emot eller inte tålt taskiga kommentarer. Det var Posse som tyckte att jag och Andreas hade använt lite fel ord, här ska man tydligen vara hycklare för att platsa. Och vad det gäller att vilja ha uppmärksamhet så inte startar jag den ena tråden efter den andra med varierande intressegrad, det finns det andra som gör så bra så. Inte faen är jag avis på Solis för det heller, vad får du såna tankar ifrån?

Herre jösses, säger jag bara, snacka om att man inte har yttrandefrihet alls här, vad är det ? Ett diktaturforum eller?

Och tyck för fan inte synd om mig, det finns andra det är bra mycket syndare om, och sluta att löjla till hela tråden ännu värre. Det är såna som du som verkligen får Solis att må, hon är ute efter den här typen av uppmärksamhet, och hon får den också som ett brev på posten av likasinnade. Är det några det är synd om så är det väl ni.