CITAT (tomas99 @ 13-06-2005, 09:09)
CITAT (Reserv @ 13-06-2005, 09:06)
CITAT (tomas99 @ 13-06-2005, 09:02)
CITAT (Reserv @ 13-06-2005, 07:44)
CITAT (tomas99 @ 13-06-2005, 07:37)
Tråd efter tråd så är det samma personer som bråkar med forums medlemmmar snälla admin gör något!!!!
Är det nåt som ska slängas här så.......
Släng dig i väggen grabben! 
Nu jävlar börjar jag bli förbannad.
Nu är det ju så här. Att det går lätt att göra en sökning på ditt namn och hur många gånger är det inte så att du har kommit i konflikt med forumsmedlemmar, inkl mej själv har du trakaserat hur många gånger som helst jag tar inget skit ifrån dej! istort sätt varje vecka har du bråkat med folk här och det är många som har slutat att vara här pga dej.
Skulle inte tro det va´! Nu börjar det gå upp ett ljus varför en del kallat dig för odlas lilla forumtroll, men, men, ska väl inte mata mera då, du bör väl vara proppmätt vid det här laget.

Det är precis så du är kommer dragandes med troll skitsnack, istället för att försöka att få forumet att bli bra, nu har jag inte tid att skriva mer min kaffe rast är slut.
Jag håller med dig, tomas99, det finns otrevliga typer här, det demonstrerar de ju förresten själva i den här tråden.
Och jag tycker det är fruktansvärt dåligt att foruminnehavarna inte ser till att försöka skapa god stil och ordning på forumet! T.ex. borde det förbjudas att kalla andra användare för
troll och mycket annat som skrivs i uppenbart nedsättande och förolämpande syfte.