Jag beklagar Solis!
Men beslutet kan bara vara ditt och det krävs mycket mod att komma tillbaka och möta dem som vill tysta dig på Forumet, alternativt driva dig på flykt från Forumet - Låt dem inte lyckas...även om någon i negativ bemärkelse påpekade att Forumet inte varit sig likt sedan du kom.
Du har rätt att vara här och vara så öppen som du vill vara eftersom dina avsikter aldrig har varit och kommer aldrig att vara (om jag känner dig något) att avsiktligt såra någon annan - men det finns andra med sådana avsikter....
Om någon mår illa av öppenhet finns det som sagt Trädgårdsforum att gå till eller man kan välja att läsa trådar utan anknytning till större frågor i livet.
När jag var mycket mycket ung, hade jag till exempel ont av att se vissa saker på tv - bara för att jag hade problem just på det området i livet...så kan det vara med dem som har ont av öppenhet. Så jag förstår dem. Men samtidigt är det att reagera som ett barn att offentligt ta adjö och hoppas på att någon skall kalla en tillbaka eller att ta ens parti mot den stora grymma världen.... jag vill att ni alla tänker till! KÄnn efter! Ni vet bättre än vad ni gett prov på! Både du SOlis och ni som vill göra SOlis till syndabock!
KRamar till alla

Eko