CITAT (amaira @ 14-06-2005, 10:34)
En annan liten tanke jag har ...
De som INTE har problem med en hjärna som "fel-kopplar" ... borde det inte vara MINDRE problem för DEM att ... "tänka till" omkring det hela... ??
Hur vet man
vem här som har sådana problem och inte?

Jag kan knappast läsa mig till i dina meddelanden att du har problem - förutom när du skriver det själv. Dina inlägg brukar vara välskrivna och verkar genomtänkta och du skriver saker du tror på - de låter inte så impulsiva som de kanske är.
CITAT
Därför försöker jag ibland också FÖRKLARA för andra, för att DE inte ska bli så uppretade över något som faktiskt HAR en "enkel förklaring".
Hur kan du vara
säker på att du har rätt? Om vissa saker har man olika uppfattning och det finns ingen mening med att försöka övertyga andra att tycka som jag. Vissa hejar på IFK - vissa på ÖIS, en del röstar på moderaterna - andra är lagda mer åt vänster tex En del gillar solis impulsiva inlägg. En del gör inte det. Oavsett om hon har problem eller inte.
Jag vill inte kritisera dig - i regel gillar jag dina inlägg

men jag tycker att du går hårt på ibland och tar för givet att vissa här är "normala" människor som bara vill bråka med de som tydligen är "annorlunda".