Berith får några såna här tillbaka

.
Carol, hur jag kan vara så säker på att jag tror rätt?
Du svarade själv i meningen ovanför, jag TROR på det jag skriver. Ingenting annat.
Och egentling har jag inte sagt ett ORD om att man "måste
gilla"! Det anser jag vara en omöjlighet. Man kan inte gilla allt, människor "gillar" olika saker - och hur man än vänder sig, så har man rumpan bak (eller hur Berith

) *Å snälla söta,
märk att jag skojar nu, och driver ironiskt MED MIG SJÄLV*
CITAT
och tar för givet att vissa här är "normala" människor som bara vill bråka med de som tydligen är "annorlunda".
Ska jag säga vad jag tror? Innerst inne?
Jag tror inte på att det finns
någon människa som är "normal"

. Alla har vi nåt att tampas med.
Vilket inte hindrar oss från att "kunna tänka till" på ett eller annat vis. Eller... ??? Alltid kan man komma fram till
nåt.
Vad detta slutresultat blir, varken kan eller vill jag styra över. JAG är inte rätt människa att "styra över världen och människorna".
Även om jag sällan har vett att "hålla käft".
Men det behöver ju inte vara samma sak, behöver det?
Visst har du rätt Berith!!
CITAT
Men jag misstänker att du "analyserar" mer för din egen skull ( ) än för vår. Det är inte för att vi vill veta utan för att du vill förklara.
Jaa, jag vill förklara ... jag drivs av mina egna spöken ur mitt förflutna. Hoppas ni kan förlåta mig för det ...
JAG "förlåter mig" för det

*pronto* eftesom jag har RÄTTEN att vara den jag är, även när det retar andra...
Jag FÖRSÖKER att inte "vara den jag är" på andras bekostnad. Ibland lyckas jag bättre, ibland sämre. Jag är inte fullkomlig.
Än en gång - jag "lägger av" här.
Forumet är inte mitt, och jag tror att en majoritet önskar ett slut på de här trådarna.
Kram mina vänner, vi ses i de andra trådarna.