CITAT (shiva @ 14-06-2005, 22:42)
CITAT (AndreasBlomquist @ 14-06-2005, 06:28)
CITAT (Ophelia @ 13-06-2005, 20:21)
Vad är det för sätt att hålla på och radera det man skriver? Är det inte bättre att tänka efter före innan man slänger iväg ett inlägg?
Ophelia, vissa kanske lever enligt devisen "Att tänka innan man talar/skriver är som att torka sig i röven innan man skiter" ??
Håller dock med dig om att man inte ska posta något om man inte är man eller kvinna nog för att stå för det sen!
Hör du, snacka inte om vad Du tror att personer menar i sina inlägg! Din jämnförelse var direkt löjlig! Lägg ner!
Det har hackats och tjafsats en hel del på sista tiden här, och jag köper att man inte ska acceptera personangrepp. Men ger man sig in i leken.... var det någon medlem som sa, och det är helt rätt! Nu är jag inte som alla andra, därför kan jag säga att "reserv" är en av dom människor( förutom Ophelia, såklart) som jag hellst skulle ha som granne och vän, medans" thomas99" är en nolla! Oj, vad detta ett personangrepp? Jag menade inte det jag sa! Jag menar förstås en -super nolla!!!!! som inte inför något vettigt alls i forumet utan bara gnäller, istället för att delta! Koppla ur datorn och ägna Dig åt något annat!
Magnus.
Magnus, jag tror att folk menar vad de skriver i sina inlägg. Har mig veterligen inte försökt mig på att göra några egna tolkningar som vissa andra?
Vad jag ville få fram med mitt "talesätt" som förvisso är en löjlig jämförelse är att vissa väl valda personer faktiskt borde tänka efter innan de postar en massa babbel. Inga namn nämnda så kom inte och läs in något namn eller gör någon egen tolkning av vad jag kan mena..
Jag får nog också hålla med dig om att jag helst har Reserv som granne, då han är en av de få som inte vänder kappan efter vinden på detta forum utan står för vad han säger! Rakryggad helt enkelt!
Tomas99 skulle faktiskt vara den jag allra minst vill bo granne med, delar dina åsikter där i allra högsta grad!