CITAT (Posse @ 15-06-2005, 00:20)
Kopia på
PM skickat till Göran Carlsson, Odla.nu:
CITAT
Hej Göran
Jag tycker verkligen att Du borde ingripa mot de trakasserier och den mobbning som numer tyvärr förekommer ofta på Odla!
Nu senast har jag lagt märke till nya angrepp på tomas99, nu i tråden Nu har vi lyckats att få fram en syndabock?, sidan 4.
Posse
Gud va gullig Du är som håller ordning på mina hemska påhopp! Kanske jag ska vara lite mildare mot mina "fans" i fortsättningen! Näe, jag tror inte det! Om någon skriker efter "pappa" när han får mothugg så finns det ju, eller juh, eller juhu eller jhuhu (man får inte stava som man vill) en moderator man kan fråga efter, så ska man raderas, eller uteslutas.
Jag är sällan med i dessa långa dabatter som gäller utfrysning eller mobbning, men om någon skrev att mina, alltså shiva eller magnus som jag egentligen heter, påståenden var FEL eller DUMMA eller OMOGNA, skulle jag kanske tänka efter och svara därefter. Jag har nämt ett namn: tomas99, men hur många har menat någon speciell men inte vågat säga vem när dom påpekat att vissa är "dumma". Vill Ni säga nåt så säg det !
Det är sååååå typiskt att en del klagar på kvalliteen, men vad sjutton, är det så hemskt LÅT BLI ATT LÄS då om det är så j...a hemskt! SKAFFA ER ETT LIV, och ta inte forumet så allvarligt
Magnus.!