CITAT (Reserv @ 17-06-2005, 19:56)
Posse, du skämtar vá?

Att blanda in löjliga kommentarer i ett trädgårdsforum med mobbning som lett till självmord bland barn, hur patetiskt kan det bara bli?

Man häpnar över var toleransnivån ligger hos vissa individer, somliga har noll tolerans, vilket bara det kan verka stötande för omgivningen. Att ropa efter forumvärd så fort nån inte säger det som passar vederbörande är rena petitesserna, tråden handlar om ett mycket känsligt ämne, och du drar upp Tomas99!

Det finns
ingen här på forat som mobbat den "herrn" (för gossen var väl inte passande det heller) Och om han skulle känna så, så tror jag inte att han har på ett fora att göra, han verkar i så fall vara aningen överkänslig för kritik. Vad är så speciellt med just Tomas99? Vad gör just honom till ett undantag, när han kritiserar allt och alla utan att du Posse säger ett knyst? Varför får han säga i princip samma ord till oss andra, men vi får inte ens svara på hans inlägg utan att klassas som mobbare. Är det här ett forum för vuxna människor eller för mentalt instabila personer? Ursäkta, men jag måste få fråga, jag har inte sagt att nån
är det, men du framställer Tomas99 som en mycket skör person. Det här forat (och många, många fler) är kanske inte riktigt rätt plats att vara på om man är
så känslig som du tror/vet att Tomas99 är.
Och jag får väl på käften nu också för att jag tycker att dina kommentarer i den här tråden är
löjliga i jämförelse med vad tråden egentligen vill beröra.

Posse, det här är
INTE mobbning av dig, det är mina åsikter, mina alldeles egna.
Ett sådant inlägg som ditt här citerade borde man väl egentligen inte slösa tid på att kommentera - i mitt tycke berättar verkligen ditt inlägg på det mest tydliga och skrämmande sätt om vad för slags individ som ligger bakom.
En individ som envist förnekar sitt klart mobbande beteende. För alla utom dem som ev är lagda åt samma håll måste det framgå tydligt att du i mängder av inlägg uttryckt och uttrycker dig synnerligen nedlåtande, nedsättande och föraktfullt om andra forumanvändare och deras inlägg.
Ditt sätt att försöka bortförklara och bagatellisera det hela tycker jag påminner om Copycats.