CITAT (groowymama @ 22-06-2005, 10:42)
CITAT (Ophelia @ 22-06-2005, 10:33)
CITAT (groowymama @ 22-06-2005, 10:20)
CITAT (Ophelia @ 22-06-2005, 09:59)
CITAT (groowymama @ 22-06-2005, 09:19)
Hos vem ska minen suddas bort? Mobbarna eller den mobbade?
ALLIHOPPAS så klart
Livet är alldeles för kort för sura och ledsna miner,elakheter,spydigheter,för att ge igen,för att alltid ha rätt......
Jag måste bara säga en sak. I och med att jag har själv blivit utsatt så berör ditt uttalande mig väldigt illa. Jag börjar förstå kritiken emot dig.
Ophelia,även jag har blivit mobbad under hela mitt liv.
Med mina ord menar jag endast att önskar att människor skall må bra
Kan du förklara vad du menar med att mina ord berör dig illa och att du börjar förstår kritiken emot mig?
Det är väldigt tråkigt att du har blivit mobbad. Desto mindre förstår jag ditt uttalande. Det är väldigt rart av dig att vilja att människor ska må bra men du bör också förstå att ibland kan det vara olämpligt (människor tar illa upp) av ditt "kvitter" och optimistiska prat (som jag gjorde). Du har all rätt att skriva vad du vill men ibland kan det ju vara mer respektfullt att prata om det och inte gömma jobbiga saker bland en massa oprimistiska små ord. För min del kändes dina ord som ett slag i ansiktet och jag kan inte för mtt liv förstå varför du skrev så.
Jo jag börjar förstå kriiken emot dig. Det som uttalats här i småprat. Jag menar inte att jag håller med i allt men jag börjar förstå varför människor kritiserar dig.