CITAT (Eko @ 01-07-2005, 23:15)
CITAT (Milex @ 01-07-2005, 12:26)
Varför vill du skriva om dom ämnena? Är det för att tillfredsställa dig själv eller för att göra något för någon annan eller för att ge någon annan något?
Jag tror nämligen att man måste kunna bidra med något till en grupp och inte bara tänka på vad man själv vill eller hur man själv vill ha det. Du får ju en hel del kommentarer om att du startar många trådar och att folk inte orkar läsa om en del ämnen som du skriver om. Så kanske du ska fundera över vad du bidrar till i gruppen som består av alla oss som är forumet :)
Bara så det är sagt så tycker jag att alla mäniskor har något att bidra med men att allt folk säger eller gör inte är ett bidrag.
Hälsningar
från en grå trist medelmänniska :D
Vad du egentligen säger är att man inte får avvika från gruppen och dess åsikter....
HÄlsningar
Eko
Bra sagt Eko...
Vill också tillägga att jag personligen absolut inte anser mig tillhöra nån sorts grupp här... En odla.nu grupp? befängt.. Har jag som person nåt att säga så gör jag det... inte fan sitter jag och tänker på hur mitt inlägg kommer att se ut inom gruppen...
Jag är en individ med mina egna åsikter... Gillar andra dem.. jättekul... om inte.. mindre kul, men det är ändå MINA åsikter.. Ingen jäkla grupps kollektiva åsikter som jag känner att jag måste följa blint..