Näe, Scrollan, nu får Du inte skriva mer!!! Jag är rätt tuff i många situationer, men INTE när det gäller djur!!! Har lidit massor när jag läst Dina inlägg, men när jag såg fotot blev det för mycket!!! Jäklar vad jag grinade! Kan flytta berg och slå in truten på busar, men sånt här knäcker mig totalt!
Jag har en pytteliten kritvit prinsessa som heter Emma, förutom en stor rackare som heter Shiva, tre år!!! Emma är runt 14 år gammal, och vi hittade Henne som utstött i en vedtrave i Alvedsjöbodar, Löttorp, Öland. Jag och min mamma har haft delad vårdnad om "sessan" sedan början, men nu bor Hon helt hos mig, eftersom Hon älskar Shiva!
Förutom att Hon ser illa, hör illa, så luktar Hon illa!! I munnen har ena framtanden dött och ruttnar nu sakta! Vetrinären vill inte göra något eftersom Hon förmodligen inte kommer vakna efter en narkos. Hon busar och leker med det mesta och mår allmänt bra, men är senil dement! Jag matar Henne med fisk och kött som jag först tuggar själv så det blir mört, men ibland bajsar Hon på sig när Hon äter. Hon gör något och glömmer bort vad. Tvättar sig och plötsligt tittar Hon på mig och undrar varför. Hon kan springa efter en boll, och stanna för att kissa på sig. När "sessan" dör, förmodligen snart, kommer Ni att missa mina inlägg här på odla för lång tid.
Och om Skrollan snart skriver att det är "över", slänger jag nog ut datorn genom fönstret!!!!

Magnus