CITAT (Reserv @ 04-08-2005, 12:43)
Känslig och öm som jag är så kan jag lika gärna blotta strupen lite mer för gamarna. Att gå in på småpratsavdelningen känns faktiskt inge vidare, det första som slår emot en är pga Reserv , jag vet det står varken med röd text eller stora bokstäver. Men tänk er själva att varje gång ni går in på avdelningen så ser ni just det "pga....och så erat namn, det är inte så lätt alla gånger då att känna den härliga stämmningen, när den tunga klumpen i hjärtat är större. Om man skulle kritisera administratören (som en del har gjort i parti och minut) så ska det kanske vara att dom låter just den raden va´kvar, dom skulle gärna få ta bort just "pga Reserv" om jag fick bestämma. Det gapas om personliga påhopp, vad är då det? Är det inte personligt att skriva namnet i rubriken? Skratta ni som vill, själv har jag rätt lätt för att hålla mig för skratt just nu. Jag tackar alla er, mina nya vänner för att ni stöttar och har förståelse för situationen.
om du tar så illa vid dej av rubriken, ska du be INGEMAR att ta bort tråden.
du frågar hur man ska va?
som vi sa i en annan tråd, precis som man är.
hade inte du och alla andra trevliga peroner funnits här, hade det inte blivit något odla alls.
och till er nya som kan tycka att alla känner varadra så bra...så är det oftast bara genom att skriva som man känner varandra här.
jag har träffat ett fåtal privat, resten "känner" jag bara genom odla.
att det finns två personer, som så fort det lugnar ner sig här och blir en bra stämning, genast ska skriva något elakt eller hoppa på sin för ögonblicket utsedda syndabock för att enbart såra och förstöra, är något som vi får stå ut med.
det bästa sättet är väl att inte svara på inläggen, så dör den tråden svältdöden.
tycker att alla bidrar till en härlig stämning med många åsikter och erfarenheter här, och reserv i allra högsta grad.