CITAT (Gossen Ruda @ 04-08-2005, 16:44)
Jag vågar väl inte skriva allt jag anser för då får jag säkert stämpeln homofob på mig, en klyscha jag för övrigt inte förstår innebörden av. Men angående festivalen så sjunker min förståelse långt under 0-värdet när jag ser karlar(?) stå och fjanta sig iklädda kalsonger tillsammans med diverse andra halvnakna och utspökade individer. Är det ett gäng exhibonister som vill skrika ut att dom klarat av ett bakvänt mandomsprov, att visa att dom INTE är män?
Undrar förresten om SPK och FFIB är välkomna på festivalen? Dom är ju också förföljda pga sin sexuella läggning. Ja, Svenska PedofilKlubben och Föreningen För Incestens Bevarande.
Fast det är klart att media måste bevaka festivalen, det är ju en förtryckt minoritet som flippar ut och så går den ju i STOCKHOLM! Undrar om en heterofestival i Göteborg med 100.000 besökare ens skulle nämnas i TV?
Den obekväma Rudan slår till igen. Jag hukar mig bakom skärmen och inväntar tittarstormen.

ja det va väl bland det sjukaste jag har läst på länge på detta forum, hur kan man gämföra pedofiler med vuxna människor som inte skadar någon och inte gör någon illa? sjukt sjukt