CITAT (Gossen Ruda @ 04-08-2005, 18:21)
CITAT (Svante @ zon 1,04-08-2005, 17:27)
CITAT (Gossen Ruda @ 04-08-2005, 16:44)
Jag vågar väl inte skriva allt jag anser för då får jag säkert stämpeln homofob på mig, en klyscha jag för övrigt inte förstår innebörden av. Men angående festivalen så sjunker min förståelse långt under 0-värdet när jag ser karlar(?) stå och fjanta sig iklädda kalsonger tillsammans med diverse andra halvnakna och utspökade individer. Är det ett gäng exhibonister som vill skrika ut att dom klarat av ett bakvänt mandomsprov, att visa att dom INTE är män?
Undrar förresten om SPK och FFIB är välkomna på festivalen? Dom är ju också förföljda pga sin sexuella läggning. Ja, Svenska PedofilKlubben och Föreningen För Incestens Bevarande.
Fy vilket vedervärdigt elakt inlägg! Du borde skämmas!
Homofob betyder någon som tycker illa om homosexuella. Din jämförelse med pedofiler och folk som begår incest visar med all önskvärd tydlighet vad du tycker. Jag har anmält ditt inläg till foruminnehavarna och jag hoppas innerligt att de sparkar ut dig!
Vadå elakt??? Brukar DU stå ett lastbilsflak endast iklädd kalsonger? Är det ett normalt beteende?
Vad är det för fel att visa upp sina spiror. Syns säkert bättre från ett lastbilsflak
Tror säkert att en och annan inte har något emot att visa upp sig i annan mundering än kallingar om du frågar.
Här där jag bor finns en kille (som numera är pappa och gift). I sin gröna ungdom roade sig han med att "moona" för polisen (som aldrig fick tag på honom). Förvisso inte från ett lastbilsflak. Han visade ju lite mer av sin kropp. Tycker nog att han är ganska normal. Han har ett underbart sinne för humor faktiskt och barnen är kanongulliga.