CITAT (Felix matte @ 10-08-2005, 22:55)
Jag är tillbaka, men tack ska du ha Agneta
Jag skrev ett långt svårläst inlägg igår kväll när min brevlåda proppats igen totalt av alla underbara PM jag fått. Jag skrev tråden mest som enförklaring till varför jag valde att hålla mig borta, men eftersom det var svårläst så vart det väl desto lättare att missuppfatta, så många trodde att jag var tillbaks, så var karusellen igång igen
Allt ska juh stötas och blötas in i oändligheten

Om alla kunde/ville fatta att jag inte skrev tråden som ett rop på hjälp, eller tyck synd om lilla mig, eller bara en släng uppmärksamhet. Jag hade inget annat för mig i går än att besvara PM, så till slut när det vart för många obesvarade PM så vart jag juh tvungen att förklara mig
nånstans Jag har/ kommer aldrig ömka mig själv, nåt ska man väl få ha för sig själv, så lågt vill jag inte sjunka. Att blotta strupen så dom ser att jag tagit åt mig är illa nog, skulle aldrig falla mig in att ge dom den stora glädjen att tvinga mig ut ur forumet, det verkar dom ha lyckats med vad det gäller andra som inte finns här längre.
Jag har suttit och läst gamla trådar och inlägg, en sak kan man juh säga, inte var det bättre förr.