Vilket löjligt trams om Lidl o de andra lågprisaffärerna
äter o dricker ni inget när ni är utomlands, tror inte de tillhandahåller svensk mat o dryck där

låt folk handla var de vill, en stor del av lidls mjölk o youghurt, köttvaror o annat kommer från finland, o de varorna är det definitivt inget fel på

enda anledningen till att handla svensk mjölk är väl att gynna de svenska bönderna allt annat är bara snack, visst det är kanske inte så bra för miljön att frakta matvaror långa vägar, men de ville ju köpa in svensk mjölk i sina affärer men mäktiga Arla ville inte låta mjölken säljas i Lidls egna förpackningar (med sitt eget namn på), därför tvingas de köpa in mjölken långt ifrån, jag tycker att det är bra att någon tar kamp mot de som är emot konkurrens och vill sätta vilka priser som helst. Och vad tror ni det serveras för mat på restauranger o lunchrestauranger?
Och vill man betala dubbelt på coop jämfört med andra "normalprisaffärer" och få några fjuttiga poäng så är väl det ok.
kan tilläggas att jag inte handlar speciellt mycket på Lidl o de andra affärerna eftersom jag inte har bil, men det händer ibland.
krister