CITAT (Reserv @ 17-08-2005, 18:51)
Nu är det som så att våra små telningar inte alls är några dunungar eller dumbomar, eller va´säger jag, det är just dumbomar dom är juh. Så gott som alla ungdomar ljuger om sin ålder för att impa på snygga killar eller tjejer med för den delen, att sen som far sitta och förklara att den där döööösnygga grabben faktiskt kan ha gjort precis likadant är lite svårare att få in i skallen på dom. Man får nästan banka in i huvet på tjejerna att dom
får inte använda en bild av storesyrran för att dra till sig grabbarna på nätet. Tonåringarna har vi lyckats hålla sån pli på att dom själva varnar sina kompisar som tänkt möta "den där jävligt snygga killen från Lunarstorm" ensam på ett hotellrum.

Herre jösses

Har dom inga föräldrar som lär dom lite vett vid datorn. Nu tar jag inte alls pappan i försvar, men man ska ändock ha i åtanke att flickan förmodligen själv ljugit om sin ålder.

Mina tankar går i samma riktning, flickan är nog inte helt oskyldig. Visste mannen hur gammal hon egentligen var? Den enda lösningen är nog att förbjuda barn under 15 att vara ute på nätet. Om inte, skyll er själva.