CITAT (kristerh @ 18-08-2005, 09:49)
CITAT (Reserv @ 17-08-2005, 18:51)
Nu tar jag inte alls pappan i försvar, men man ska ändock ha i åtanke att flickan förmodligen själv ljugit om sin ålder.

Fast de där pedofilerna "raggar" ju medvetet på chattsidor som de vet att barn o ungdomar håller till på

jag tycker personligen att alla "vuxna" som chattar på de där ungdomssidorna är det nåt skumt med
vill en vuxen karl träffa nån snygg tjej så finns det ju vuxenchatter att använda.
krister
Visst är det medveten raggning, men vissa män uppskattar inte mogna kvinnor utan söker sig hellre ner i åldrarna, dom behöver för den sakens skull inte va´pedofiler. Dom kan lika gärna va´ute efter en tjej på 16-20 år, visst är det sjukt ändå, dom skulle kunna va´farsa åt tjejerna. Men flickorna sitter oftast och ljuger upp sin ålder för att verka intressanta, jag har väl själv tonårstjejer, och dom är mycket frispråkiga så här hymlas det inte om vad som försigår hos ungdomen. Ena dottern tycker bl.a. att det är sjukt att en 47 årig "kärring" som hon säger, sitter och snackar med dom på Lunarstorm. När jag letade efter ett forum att få utväxla lite tankar och funderingar och gärna sammankopplat med nåt intresse så sa hon att Lunarstorm går du
inte in på ialla fall. Det har jag inte gjort heller, jag hittade juh odla.nu