CITAT (Reserv @ 18-08-2005, 16:25)
CITAT (Bettson @ 18-08-2005, 15:37)
CITAT (Reserv @ 18-08-2005, 15:35)
Jaa, tack, om det inte är för mycket besvär

Du kan ta den korta versionen och se om jag kopplar då

Två bilar kan inte mötas på en enkelriktad gata. Alltså är det bara den ena bilen som kommer fram.
Erfarna bilförare vet detta, varför endast mindre erfarna bilförare skulle stämma träff på en enkelriktad gata.
Det var kortversionen

Blev du något klokare?
Okay, det är inte meningen att jag
ska förstå va?

jag fattar väl det där med bilarna jo, men vad det har med oss karlar att göra........näe

Snälla Reserv.
Det är männen som är ute och raggar småtjejer som kallas enkelriktade gator. Dessa män (egentligen borde de kallas pojkar i manskropp) har inte lärt sig vad begreppen romantik och erotik betyder.
Klart sagt dåliga älskare som enbart tillfredställer sig själva eller vill bli tillfredställda. Sin partner struntar de totalt i. Mellan sexakterna vill de inte ha några som helst band på sig och även ha hotellservice utan att betala hotellnotan.
Alltså vad händer. Jo kvinnor i deras egen ålder vill inte ha dom. Förhållande efter förhållande tar slut. Naturligtvis maskerar de detta med att kalla alla kvinnor i sin egen ålder för kossor, subbor, fetto, hängpattar och deklarera att de är totalt avtändande. Till slut hinner ålder ifatt den enkelriktade gatan. Han får nöja sig med en femton till tjugo år yngre kvinna samtidigt som snålvattnet rinner för 15-18 åringar. Alltså tjejer som är ca fyrtio år yngre än han själv.
Män är ju en annan sak. De är vuxna, har en annan insikt och vårdar sin relation. Förmodligen för att de kommit på att den blir djupare och bättre ju längre de har den. Män har mycket klart för sig både begreppen romantik och erotik. (begreppet erotik betyder för dom tvåvägskommunikation). Dessutom tycker de att de är viktiga i förhållandet.
Kort sagt män, dom är ganska trevliga dom..........
Men enkelriktade gator. Nej tack
Var det klart nog?