CITAT (Fenja @ 19-08-2005, 14:23)

Ojsan! Och jag som brukar hålla mig ifrån småprat just av den anledningen... Det ska jag fortsätta med nu!
Bettson jag tror av alla har olika syn på vad som är bagateller och ingen av dem är mer rätt eller fel än den andra. Jag undrar vad de som har hånskrattat åt Andersen nu skulle gilla att bli behandlade på samma sätt? Jag tycker inte att det vare sig är särskilt muntert, humoristiskt eller lugnt och skönt...
Mvh
Fenja
Jag uppfattar det mera som att du bara skriver i småprat nuförtiden om du har något negativt att säga. Det tycker jag är synd för du har så mycket positivt att säga också, hade förr i alla fall.
Fast jag måste nog medge att jag blir irriterad när Andersen gnäller på att trådar spårar ur och byter ämne Sedan visar det sig att personen i fråga som själv stod för första arspårningen och bytte ämne.
Liksom att kasta sten i glashus och gnälla i onödan. Alla andra gör fel hela tiden, men jag gör inga fel så nu får ni andra skärpa er.
Och Fenja deet är klart att du inte gillar Reserv men måste du ta varje tillfälle i akt att stickas.