CITAT (Reserv @ 22-08-2005, 16:36)
Nähä då, vi kan reta upp dig i morron så du kokar av ilska om du vill


Då är det bara att sätta i gång då, ni har knappt 45 minuter på er.
CITAT (HippieSpellan @ 22-08-2005, 23:23)
iallafall satt jag som telefonintervjuare ett tag och det var så många som var sura på OSS för att de betalat för att slippa bli uppringd(nån sån där nej tack lista), skrek och hade sig, vi fick ju bara ett nr.
Ja, visst är det så att det är säljarna man skäller på, vem ska man annars kunna göra det på? Det borde ingå i utbildningen för säljare att lära sig att ta det. Eller så borde förteagen se till att folk med nix eller hemligt nummer inte får såndana samtal. Så himla svårt är det ju inte att kolla om ett nummer är hemligt.
Angående samtalet från Transcom aktiebolag:
Man kunde välja att lyssna på info om företaget eller att välja att lyssna på info om nix. Rösten sa att det är så många som blivit irrterade av dessa samtal så nu har lagen ändrat så att det är förbjudet för dem att ha skyddat nummer. Det lustiga i det hela var att jag inte fick någon info om vad dom ville sälja, endast info om deras företag.