Joo...jag är allt en besserwisser...fast kanske mer i det dolda...
Jag äääälskar att ge folk goda råd och kan riktigt njuta av ...-"vad var det jag sa" situationer...
Fast jag vet ju att man inte ska gotta sig så det syns kanske inte...men det känns så braaaa...
Tror att jag själv lider mest av min besserwissermentalitet..eller "bror Duktig syndrom" kanske det kan kallas också....
Det jag kan klarar jag galant...det jag inte riktigt klarar av och vet hur det skall gå till undviker jag...eller så idiotförklarar jag mig själv...så att jag är först med det för säkerhets skull..
CITAT
Bettson Skickat den 25-08-2005, 08:54
--------------------------------------------------------------------------------
Och vad har du på gång och inte vågar?
Jaa du...det kan jag ju inte berätta för tänk om jag inte ror iland....vilket nederlag...
Njaee..har jag sagt A så..
Funderar på att utveckla företaget lite med plantförsäljning och lite grönsaker..kanske en örtagård...eller nåt....
Blev så otroligt inspirerad av Christer och även Kosters trädgårdar i Gröna rum så jag har grubblat djupt sen dess...
Jag har minskat arbetstiden med korna för jag håller inte ihop längre varken fysiskt eller psykiskt och vill göra nåt som JAG vill...men VAD???
Ska ha "rundabordssamtal" med folk från nåt landsbygdsutvecklingsprojekt nästa vecka och bara spåna lite....Helena von Bothmer på just Kosters trädgårdar bl.a...
...och ärligt talat så är jag skitskraj för vad jag skall hitta på...
för ibland så har jag sån ork och lust och mod och sen plötsligt är allt som bortblåst...