CITAT (amaira @ 27-08-2005, 08:29)
Förresten ... har ni tänkt på en sak?
Sedan senaste turbulensen så har en signatur "försvunnit" (slutat skriva).
Jag tycker att det är flera, så "din" misstänkta kanske är en av dom eller så kanske det var en och samma person bakom. Men Andersen sa juh bye bye i sama veva, så han kan det juh inte va´,eller?

Posse har vart väldans osynlig, men jag tror jag sett nåt inlägg efter, eller?

sen har vi juh Skatmor som bara
älskar alla trådar jag vart skribent i, hon älskar att läsa samma trådar i flera timmar, så inte kan det väl va´hon heller?

Som sagt var, det finns flera som varit osynliga senaste tiden, men mycket tror jag hellre beror på att det finns dom som trycker ner stämmningen bland oss andra som gärna skriver flera inlägg per dag. Inlägg som hänvisar till att det finns andra forum för oss som vill ha lite kul (utan att det är på andras bekostnad), fast vi hållt oss till småprat icke trädgårdsrelaterat.

Sånt tar musten och lusten ur en och man tycker att det inte är så kul längre att skriva eller svara på frågor som man faktiskt kan svara på. Synd tycker juh jag, och även många andra jag haft pm kontakt med. Såna tilltag kommer garanterat få bort oss som tyckt att det vart några skojiga trådar i småprat, folk som varje dag vaknat på "fel" sida, borde dra sängen till väggen och kliva upp på "rätt" sida istället för att trycka ner oss andra.