Japp

och gomorron allihopa
Fast jag har varit vaken många timmar innan jag kikade in här

. Somnade däremot klockan halv sex igårkväll. Ibland sover jag mer gott än annars...
Lite "info" från amaira:
1. "Trollet" finns inte kvar som skribent på forumet; utestängd sedan några veckor tillbaka tillsammans med sina parallella signaturer, och lugnet har lagt sig.
Tills "trollet" fick tag i en ny dator. Denna är i alla fall "identifierad" nu, så oavsett signaturen "Ordenarie", eller försöka att hitta på ännu en signatur, så är personen redan avsljöad, och blir stoppad så fort denne försöker igen!!!!!!!!
Så slappna av lite, här finns inga troll som kan förstöra särskilt mycket på forumet, inte utan att själv åka ut en gång till, så det visslar om det.Det finns ingen anledning att "misstänka varandra".
2. Nää, jag vill inte tala om vem jag tror det är. I Sverige dömer man inte någon utan domstol, och jag har inga bevis. Det är inte jag som har tillgång till några IP-nummer, och vill inte Ingemar prata om det, så tänker inte jag heller göra det.
Vi som är kvar här, nu är vi som vi är - på gott och ont

.
Vi får väl försöka överleva med varandra så gott vi kan, med så lite elakhet som möjligt. Tycker ni inte?
Kram alla goa (annat humör går också för sig

, ta emot kramen nu utan att tjura

)
Värdet är underbart, morgonen har varit ljuvlig, det är helg, rosorna har kommit in i sin andra överdådiga blomning, vad mer kan man önska?