CITAT (Hannele @ 04-09-2005, 11:44)
CITAT (Bettson @ 04-09-2005, 11:09)
Jag kan nog inte annat än tycka att det märks att Hannele och Reserv inte gillar varandra.
Inte heller att Fenja och Reserv inte gillar varandra.
Det är helt min ensak vad jag tycker om någon här, det är fullständigt ointressant.
Jag säger inte något elakt personligen till någon.
Men jag daltar inte och delar inte allas åsikter om allt - det tåls inte här?
Utan man ska bara jamsa? Vad är det för "diskussion" då?
Jag har inte ens varit här på tio dagar, ändå lyckas du blanda mej i detta??
Bara för att jag kommenterade reservn när han helt plötsligt skrev att han inte vill vara gift med mej!!!
Och med flera andra.
Jag svarade honom inte ens, vad jag anser om det ”giftermålet” för då skulle det bli elakt värre.Jag håller tyst om så mycket skit som slängs här, men så fort man svarar, så...
Ska man bara vara
tyst när någon skriver sådant??
Det här är fullständigt absurt, <span style='color:blue'>ska jag försvara mej?? Mot vad?
</span>
Detta är ju värre än Franz Kafkas Processen...
Ju mer jag "försvarar" mej, desto "elakare" framstår jag... 
Men Hannele då!
Jag ber dig inte försvara dig. Jag ber er om att ni skall ingå vapenvila. Det är väl så att du har haft en ensidig vapenvila i tio dagar. Jag förstår ifall du länner dig upprörd i så fall. Då har du ansträngt dig.
Det ni behöver är en samtidig vapenvila, Inte för att ni ska bli bästa kompisar utan för att åtminstone kunna respektera varandra.
Och som jag sagt förut. Man kan ha sina åsikter och även uttrycka dom.
Men man kan välja när man uttrycker dom och på vilket sätt. Det är inte att dalta. Och jamsa, vad är det? Är det att skämta eller är det att diskutera ämnen som inte anses viktiga? Viktiga för vem?
Just när du säger att det jamsas, eller att det diskuteras om INGENTING så kan nog många känna sig oviktiga. Jag har själv blivit jätteledsen ibland när du säger så. Jag försöker så ofta jag orkar och kan att lätta upp stämningen.
Jamsar jag då? Eller just kommentarern om att det diskuteras om ingenting.Har jag deltagit i en sådan tråd som är värderad till ingenting så känner jag mig helt plötsligt som ingenting.
Eller om att småprat förstör forat och forat sökfunktioner osv. Jag skriver mycket på just småprat och känner då att jag tillhör den grupp som förstör forat och forats sökfunktioner.
NU var det inte det här den här tråden handlade om .
Jag bad er ingå ömsesidig vapenvila. Är ni med på det eller inte.
Jag bad er också låta bli att skjuta budbäraren.
Och jag stack ut hakan så jag får väl skylla mig själv. Men jag känner mig skjuten, avliden och upplöst till ingenting.