CITAT (Reserv @ 03-09-2005, 11:33)
Vem jag är sambo eler gift med spelar ingen som helst roll om jag sköter mig i ett forum, så länge jag inte beter mig som ett troll. Fast jag är juh glad då förstås att det inte är Fenja, Posse, Hannele eller Berith jag tvingas va´gift/sambo med. Finns det över huvud taget nån chans att vi kan få tillbaks den stämmningen vi hade för ett par veckor sen? Men Amaira, skicka mig ett pm om kandidater är du snäll.
CITAT (Bettson @ 04-09-2005, 12:46)
Men det jag egentligen säger är att Reserv och Hannele hugger som barracudor mit varandra och jag tycker det ät otrevligt.
Jag ber dom sluta.
Vi får väl se om jag blir avstängd för det stora brottet då.
Vad är det jag ska sluta med? Jag är fullständigt ointresserad av personen i fråga. Jag har inte sagt något om Reserv, inte kallat honom för något, inte svarat på alla påhopp från hans sida, genomsnitt en gång i veckan. Att ideligen bli kallad för "dysterkvist" och annat ska man kanske tåla? Jag ska tåla det? Säkert rätt för mej, tycker vissa?
Nej, budbärare ska inte skjutas, men jag ska skjutas, när jag dras in här och nya rubriker startas och kommenteras på olika sätt på Odla.nu (fast jag inte ens var i Sverige)? Jag ska skjutas, att jag råkade vara så korkad att jag överhuvudtaget brydde mej att svara på det mest ointressanta inlägg på cyberspace den här veckan? Jag är ledsen att jag råkade se det!
CITAT (Ralf @ 04-09-2005, 12:11)
Precis, många som har blivit indragna mot sin vilja. Märkligt beteende.
Ja, tråkigt. Inte säkert att det bästa är att säga "Lugn, lugn, lugn"?
Tack för alla kramar. Och sympati.
jamsa med - inte våga säga emot (jamsa - prata dumheter)