CITAT (wolkenkrabber @ 11-09-2005, 19:48)
CITAT (Reserv @ 11-09-2005, 18:46)
CITAT (stina @ 11-09-2005, 13:33)
ÄNTLIGEN!!! bläddrar saligt bland de olästa inläggen!!! Frid och fröjd!!!!
/Stina
Men nu är det juh tydligen inte så, brevlådan var knökfull nu när jag kom hem och inte var det positiva tongångar i meddelandena heller. Sen läser man att man trampat nån på tårna så man i princip krossat foten på vederbörande

Många påtalar att helgen vart tråkig, och nån att nu ska dom inte skriva här mer för att "dysterkvistarna" verkar ha fått fäste ordentligt

Och är det nu så så har jag inte heller nåt mer att tillföra, tycker bara att det är sorgligt att somliga ska få hållas när dom trackar ner på folk som försöker upprätthålla en viss trevnad. Och till dom trasiga tårna vill jag bara tillägga, det var inte nån av oss som avsåg att förlöjliga varken din tråd eller det du skrev. Det du skrev var juh det bästa jag läst på länge, men eftersom det bara fortsatte tjafsas så fick vi väl spexa bort dom humorbefriade personerna från tråden. Jag ber så mycket om ursäkt för att jag mot din vilja fortsatte spexa bort dom som bara klagar på småprat, jag tror att jag tar samma gropjävel som Ordenarie och Posse!

Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiite fel tråd va?
Näe, tycker jag inte.

Det första man gör är att slå på datorn och logga in på Odla.nu, trodde att det va´det tråden handlade om. Sen att jag berätta att jag fått lessna pm under helgen som talar om att folk tycker att det blitt dålig stämmning här för alla "dysterkvistarna" som bara gnäller, sånt är kanske inte kul för dig att läsa, tror du jag tycker att det är nå roligt att få dom då?

Liiiiiite fel tråd? Näe, men liiiiiite fel inställningar folk har till andra som faktiskt försökte få upp stämmningen och nu lämnar odla som lessna männskor, p.g.a. alla jävla gnällspikar. Dom va´inte många, men desto gnälligare istället