Ingen av er ska behöva be om ursäkt, tvärtom! Tack vare er och era fantastiska foton är jag mycket kaxigare nu.
Jag kan bara svara för mig själv, men jag har absolut inga problem med foton. Jag har bara bekymmer med äckliga kryp IRL
Ärligt talat tror jag att mycket av min skräck hänger ihop med att jag inte vet vad det är och därför inte vet om de bits eller sticks, om de flyger eller kryper, om de käkar upp hela trädgården på 5 minuter eller bara vänligt äter upp ev bladlöss osv....
Nu känner jag människor som skulle svimma om de såg era foton, så jag tycker att en varning i rubriken är på sin plats. Lite dåligt samvete har jag själv nu, jag kanske skulle ha förtydligat rubriken med att skriva att jag la in en bild?

Får jag ge några extra kramar?
En till Felix matte för att hon förstod mig, och skrev det
En till Oldwolfie, vars bild gav mig lite dj-ar anamma: kan spindelrädd systerdotter ta en sån bild, så måste jag också kunna
En till Amaira som inte tvekade att ställa upp för "Äckliga-kryp-rädda-människor" som jag
Och till sist en liten tveksam till Jim..... din bild var en sån hiskelig närbild att jag måste erkänna att jag hajjade till

Men jag hoppas att du hittar bilden på bärfisen som ömsar skinn, den bilden vill jag se!