Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Efterlysning, Glad humoristisk man i sina bästa dagar
          Reserv
          Inlägg 29-09-2005, 21:19
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 6 877
          Medlem nr: 5 537

Jag saknar min bästa odlapolare Shiva, jag hoppas innerligt att han inte vart avstängd efter fadäsen han gjorde på nattkröken. Håller du dig i bakgrunden så kan du väl svara på pm åtminstånde, skräms nu inte Shiva, det räcker med att Farbror B gav oss skrämselhicka. Saknar en polare att spåna med, Tropeden har juh skaffat fjälla så han ser vi juh inte så ofta, kom igen nu och svara. sad.gif unsure.gif

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Reserv
          Inlägg 01-10-2005, 21:54
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 6 877
          Medlem nr: 5 537

Inget trevligt svar på min efterlysning sad.gif Eller rättare sagt, det va´juh inte otrevligt på nåt sätt, men inte det jag väntat mig. Du behöver inte be mig heller om ursäkt, jag visste hela tiden att det inte va´av rasistiska orsaker du skrev ditt inlägg, men ibland kan man bara få för mycket. Sviker du mig här nu så blir jag mäkta besviken på dig polarn, jag sitter väl inte och tar en avhoppare i försvar heller....... unsure.gif wink.gif eller gör jag? blink.gif Nä, faen, ryck upp dig nu annars gör jag dig sällskap som bara odlaläsare. Här har man vart fullt sysselsatt hela förbaskade dan och kvällen med att reparera bilen........eller rättare sagt....försöka, det sket sig när jag trodde jag va´klar. Fick låna bil för att ta mig hem och får fortsätta i morron, mycket roligt mad.gif Jaha du Shiva, ska vi bli läsare båda två eller ska vi svamla med damerna? rolleyes.gif Vad det gäller tänderna, har du ingen liv/olycksfallsförsäkring? Hade jag vart drabbad av det du vart med om den kvällen du satte dig vid datorn så skulle mina ord förmodligen vart mycket värre än dina. huh.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 03-09-2025, 08:13

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon