CITAT (Reserv @ 02-10-2005, 19:17)
Det räcker med att va´stor antingen på bredden eller längden för att folk ska tycka att det är en häftig utmaning att mucka med oss.

Jag gillar inte längre att gå på krogen då jag nästan alltid hamnade i slagsmål, inte för att jag startat dom, men för att andra ville både starta och slutföra slagsmålen. Såna gånger kan man tacka gudarna för att man är 196 cm och många stöddiga ynglingar når helt enkelt inte upp, dom tycker man ser uppkäftig ut för att man har en bra hållning (trots min längd). Alltså, vi behöver inte agera speciellt störigt för att dra till oss diverse typer som vill ha kvällens utmaning, sorgligt men sant

Alltså, nu heter juh inte jag Shiva, men det är så här man kan ha det i största allmänhet, vi behöver inte va´ett dugg provocerande för att dra till oss skiten
Njae, håller inte med dig fullt ut där...
Min sambo har jobbat som dörrvakt i nästan 15 år. Han är 2 m och bra grov. Men han har nästan aldrig varit i bråk när han jobbat! Däremot har de flesta av hans kollegor varit med om både det ena o det andra!
Jag tror i hans (min sambo alltså) fall att det handlar om attityd. Han har en otroligt mild framtoning trots sin storlek och folk verkar inte reta sig på honom i första taget

(förutom att han kan reta gallfeber på mig ibland

)
Som tur är så har han slutat jobbat som vakt för flera år sedan för nu verkar krogmiljön ha hårdnat!

Måste ju tillägga att jag inte menar att du reserv måste ha attityd

men ibland kan det vara orsaken!