CITAT (Felix matte @ 06-10-2005, 00:18)
CITAT (AndreasBlomquist @ 06-10-2005, 00:08)
Nej nej nej...
Det handlar väl bara om att vara ekonomisk. Vi är absolut inga höginkomsttagare. Vi har ut mellan 30-33.000 totalt i månaden om man räknar in barnbidraget så vi är verkligen inga höginkomsttagare. Fasicken, sambons farsa får ut mer än så i månaden själv och han kan således anses vara höginkomsttagare.
Bor billigt, tja vi betalar nog i genomsnitt 6500 kronor i månaden i boendekostnader. Får se vad det blir nu när kylan kommer och man får bo sin första vinter i ett eluppvärmt hus.
Nämen nu får du väl ändå hejda dig lite Andreas... Inte är det många par som får ut 30 -33.000/mån inkl barnbidrag
Det är få akademiker som idag når såna summor och då tycker jag att också du ska ha lite ödmjukhet ... om det nu inte är så att dina inlägg är enbart i provokativt syfte.
Jag vet att de summorna vi får ut är relativt bra, men vi är ändå inte höginkomsttagare. Min flickvän är barnskötare!
Jag har väldigt svårt att se att en familj med 2 barn och 2 akademiker skulle få ut mindre än 30-32.000 i månaden, men visst...
Nej, det var inte alls för att provocera men jag måste ju ändå få ha min åsikt och kunna stå för den utan att bli kallad för provokativ?