Medlem
Antal inlägg: 8 694
Medlem nr: 4 012
Just nu känns det bara jättekonstigt och tomt. Har lust att grina....hur ska jag kunna vara utan mitt älskade barn i flera dagar?! När de ringer om att de kommit fram kanske jag kan slappna av lite mer. Jag blir lite nojjig att de är ute på vägarna utan mig men när de kommit fram till stugan vet jag ju att de kommer att ha jätteroligt. Är bara inte van att vara utan henne...*snyft*
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 07-10-2005, 12:49)
Just nu känns det bara jättekonstigt och tomt. Har lust att grina....hur ska jag kunna vara utan mitt älskade barn i flera dagar?! När de ringer om att de kommit fram kanske jag kan slappna av lite mer. Jag blir lite nojjig att de är ute på vägarna utan mig men när de kommit fram till stugan vet jag ju att de kommer att ha jätteroligt. Är bara inte van att vara utan henne...*snyft* :(
det där känner jag igen hade skilt mig, och fadern skulle ta med barnen på semester. fem veckor i USA och när jag med ett glatt leende vinkade av ungarna vid bussen på våran bussterminal här i GBG trodde jag att hjärtat skulle slitas ur kroppen på mej men efter någon dag, kunde jag uppskatta ledigheten, så jag gick på stan utan att tänka på middag. bet lite på naglarna men det visar man inte till barnen ju, även om man blir hispig i vintras var dotter i indien under tsunamin...naglarna rök....i våras var hon på kos och krockade med en lastbil....det fick jag reda på på landvetter när jag hämtade henne på onsdag reser hon till kina på två veckor...nu äter jag naglar igen med ett glatt leende..."ha det så trevligt i kina"
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2