Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Hur skall jag hjälpa
          kamelian
          Inlägg 13-10-2005, 13:23
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 43
          Medlem nr: 6 118

Hej!
          Känner att jag måste skriva av mig något jag tänkt på länge
          varför är en del kvinnor tillsammans med män som inte är snälla mot dom och trycker ner dom i skorna varför träffar samma kvinna dåliga män gång på gång
          har en bekant som till och med blivit av med sina barn för att sambon hade sparkat ett av barnen men hon bor ännu ihop med sambon och träffar nästan aldrig sina barn, hon har inga känslor för mannen
          mannen bestämmer allt är sur och svidig hälsar jag på dom är det mannen som skall vara i centrumoch han vet alltid bäst alla andra har alltid fel och är idioter tycker han och hans egna barn hälsar aldrig på honom
          kan någon förklara varför hon ännu bor ihop med honom

hon har aldrig lust att göra något när jag frågar om vi skall hitta på något
          men det är kanske inte så konstig
          mad.gif

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Inga från Närke
          Inlägg 13-10-2005, 13:56
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 3 807
          Medlem nr: 29

Ja man kan ju inte råda så mycket men det som jag först tänkte på är att du skriver att hon inga känslor har för mannen. Verkar inte som hon har det för barnen heller. Varför bor hon kvar?
          Annars borde hon väl se till att flytta från denna mannen och ta sig an sina barn.
          Är du säker på att det är bara mannen det gäller och inte även din väninna för jag tycker det verkar konstigt att de tar barnen om det är bara mannen det beror på. Kvinnan borde ju redan då ha valt eller?

--------------------
          skriver Inga från Närke i zon 3-4

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 11-08-2025, 08:35

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon