Jag prövade på GI i måndags och tisdags

och läste då Allt om fettförbränning av Paulun. Blev så deppig för att jag inte fick springa på min morgonpromenad, som jag börjat med och för första gången tycker är jätteskönt (bara bitvis, men ändå) och att jag måste dricka minst ett glas vatten innan jag ger mig ut. Det är fysiskt omöjligt för mig att göra det och eftersom ketotonerna eller vad det nu var färdades åt fel håll så var det inte bra och så vidare

. Att jag inte har gått ner kan bero på att man samlar extra mycket vatten (tyvärr inte muskler) när man börjar styrketräna (enligt Oprahs tränare som menar att man inte ska väga sig de första två månaderna och helst inte alls)( men jag är som Oprah, har jag gått ner firar jag och har jag gått upp så tycker jag synd om mig själv

) Jag känner att jag går mer upprätt och glatt, och visst har det hänt saker på kroppen, men jag vill ha BEVIS!!!!kg!!

Min kropp är ganska snäll, jag äter alldeles för lite och fel, och även om jag äter en massa godis och chips så går jag inte upp, men jag trodde att jag skulle gå ner när jag nu blev snäll mot den, men jag får väll börja med chipsen igen