CITAT (Norrbottens-Magdis @ 25-10-2005, 20:53)
CITAT (Magda16 @ 25-10-2005, 20:37)
Att jag inte har gått ner kan bero på att man samlar extra mycket vatten (tyvärr inte muskler) när man börjar styrketräna (enligt Oprahs tränare som menar att man inte ska väga sig de första två månaderna och helst inte alls.
Fick man någon förklaring till varför man skulle samla på sig mer vatten när man styrketränar? Det har jag aldrig hört.
Jag är och har alltid varit väldigt dålig på att dricka, helt enkelt för att jag inte är törstig. Det blir väl en vana också, kroppen vänjer sig vid att klara sig på mindre vatten. På mig syns det då
väldigt tydligt att jag lagt på mig muskler, jag var så tunn innan så det blir väl mer tydligt då.
Jag tror att han sa att kroppen inte var van vid vattnet och sög därför upp det på ett helt annat sätt när man drack och tränade, det lät väldigt logiskt när han sade det. Man vänjer sig jättesnabbt att dricka vatten, lika snabbt som man vänjer av sig

Jag försöker att få i mig 2 liter om dagen, det är ju ändå det alla är överrens om, att det är jättebra med vatten. Sedan är jag Pepsi Max beroende

Kan dricka en stor flaska om dagen och då är det ju bättre att fylla på med så mycket vatten man kan, både billigare och nyttigare (men jag röker, dricker och snusar inte och lite kul kan väll en kvinna få ha det

) Det är så snyggt med muskler som syns, både på killar och tjejer, vill ha det, kämpar för det