CITAT (Linda_A @ 03-11-2005, 09:17)
Helt klart kan jag bara hålla med dig. Som jag sa tll gubben, hade jag haft mera pengar så hade Linda behövt en stoooor lastbil med sig hem. Jag satt och dreglade över de stora kerriina, de var billiga med.
Förhoppningvis finns det något kvar ett tag. *hoppppas*
Jag fick med mig hem detta:
Inconspicura
Loherri
polystachya
chunii
bilobata
Och en stor purpurea.
Humm, då såg vi dig nog på perongen, tror jag i alla fall. Jo det gjorde vi, din dotter hade mössa på sig och köpte biljetten till hsb. Du hade med dig en påse med växter. Jag tänkte att du hade varit där men inte något mera. :/
Jag och min sambo var väl ibland de yngre där med. Utan barn eller något. Och jag bar på en låda och min sambo ett inslagen stora hoya. Vad synd att jag inte såg dig. Så att vi kunde hälsat, då hade du fått lära känna min personliga hoyaguru Ylva ju.

Men jag lovar att jag ska hälsa på dig om du ska till hoya utställningen i helsningborg i januari?
Nä jag håller med, alla kändes i stort som de var över 45 år.

Jag blev lite förskräckt över mig själv när jag hittade sticklingvagnen - jag bokstavligen skakade/skälvde av upphettsning

.........förbannar mig själv idag att jag inte norpade macgillivrayin som stod där
Aha, på perrongen hade jag slutat titta efter dig (trodde ni kom i bil). Då var du tjejen med, hästsvans, glasögon och svart jacka och vit text på!?
HOST! Får jag påpeka, jag som snart är 40, att folket där var snarare över 60!
Helsingborg i januari????? Vardå???????????