Köper mest klädesplagg till barnbarnen å så förståss nåt litet i lekväg. Idag köpte jag ett bokstavspussel till ett av barnbarnen...hon har blivit intresserad av bokstäver och skriver ihop till korta ord...pusslet kostade bara 29 kr på ÖB.
Vi köper till alla i familjen (14 pers inkl oss två) bara för att vi tycker det är så roligt att ge bort presenter

I år ska vi ändå försöka hålla ner antal pkt och summa kr, för eg är det lite knasigt att man just på julafton ska ge och få sååå mycket.
Annars så tycker jag att det öht har blivit lugnare ang julhetsen... när vår förstfödde firade sin första jul 1965 så fick han trettitalet paket

Glömde berätta vad en av döttrarna blev besviken i morse när hon kom och hälsade på... hon såg en förstoring på Felix på köksväggen... fotot var plastlaminerat (heter det så?)
Jag har en tid pratat om att en Lamineringsapparat skulle kanske vara kul att ha... (de hade tänkt köpa en sån i julklapp till mig).. men så kom Jysk reklam på måndag... där fanns en för 175kr (billigt?)
maken åkte och köpte en

och vi har laminerat en hel del... är ju kul