Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Julklappsbekymmer...., ...vad ger man en 22-årig grabb??
          Lotta150
          Inlägg 06-12-2005, 18:09
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 367
          Medlem nr: 6 572

Har ett julklappsbekymmer som jag tänkte skulle få sin lösning här tongue.gif
          Dottern (20 år) har ny pojkvän sedan några månader - han är ett fynd tycker jag smile.gif Därför skulle jag gärna vilja ge honom en julklapp, men vad ger man en 22-årig grabb som man inte känner så värst bra?? Har ju frågat dottern naturligtvis men vi kommer inte på nå't bra... "Normala" intressen för en 22-årig kille - sin bil, umgås med kompisar m m. Inga special-grejer vad jag vet. Jag vill ge en bra "första-presenten-från-min-tjejs-föräldrar-grej" om ni förstår. Inte för dyr, inte för billig, inte för konstig, inte för tråkig. Förslag, tack!! rolleyes.gif rolleyes.gif

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Carex
          Inlägg 06-12-2005, 22:41
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 1 189
          Medlem nr: 6 174

Min egen pojkvän har ju ett specialintresse så det är ganska enkelt för min släkt att ge honom presentkort i konstbutiker. Men jag tycker att du ska ge dotterns pojkvän ett plagg av något slag, det kommer alltid till användning, är praktiskt och inte för märkvärdigt. Kolla in hans klädstil lite och klura ut vad som kunde passa, se till att ha öppet köp och sådant om det inte skulle passa i smak eller storlek. Lycka till!

--------------------
          Zon II Stockholm. Min blogg om passionen till odlandet Green Thumbs

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 08-08-2025, 01:06

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon