Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Julklappsbekymmer...., ...vad ger man en 22-årig grabb??
          Lotta150
          Inlägg 06-12-2005, 18:09
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 367
          Medlem nr: 6 572

Har ett julklappsbekymmer som jag tänkte skulle få sin lösning här tongue.gif
          Dottern (20 år) har ny pojkvän sedan några månader - han är ett fynd tycker jag smile.gif Därför skulle jag gärna vilja ge honom en julklapp, men vad ger man en 22-årig grabb som man inte känner så värst bra?? Har ju frågat dottern naturligtvis men vi kommer inte på nå't bra... "Normala" intressen för en 22-årig kille - sin bil, umgås med kompisar m m. Inga special-grejer vad jag vet. Jag vill ge en bra "första-presenten-från-min-tjejs-föräldrar-grej" om ni förstår. Inte för dyr, inte för billig, inte för konstig, inte för tråkig. Förslag, tack!! rolleyes.gif rolleyes.gif

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Tesa
          Inlägg 07-12-2005, 12:18
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 3 397
          Medlem nr: 2 483

CITAT (AndreasBlomquist @ 06-12-2005, 22:44)
          Ser jag till mig själv så skulle jag mer uppskatta en julklapp som jag kan ha lite mer nytta av en spolarvätska till bilen eller något sånt. Jag avskyr "udda" glas med något roligt tema på. Oftast så är det sånt som man köper när man är yngre för att det ser coolt ut.

Jag skulle satsa på en MP3-spelare. Finns billiga från ca 299:- och uppåt. En tröja kanske?
          Muggar och frukostskålar tycker jag också är en bra idé. Höganäs har ju fina serier och då kan man köpa sånt någon annan högtid också och fortsätta till han har en hel uppsättning.

Med "fina glas" menade jag typ en uppsättning grogglas i kristall eller så alltså...eller ölglas eller vinglas..

--------------------
          Tesa
          zon 3-4
          Här finns min blogg: Uti vår hage...

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 08-08-2025, 01:07

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon